Tuesday 25 December 2012

Attention to all muslim please read

ATTENTION to all muslims . Antara 6 buah lagu yang kita perlu berhati-hati

-It Will Rain - Bruno Mars
:: There’s no religion that could save me (tiada agama yang dapat selamatkan aku)
No matter how long my knees are on the floor (tak kira berapa lama melutut di lantai)

-Maroon 5 - One More Night
:: So I cross my heart and i hope to die (Cross my heart di sini adalah adalah satu cara orang Kristian berdoa)

-Akon - ARAB MONEY
:: Bismillahi r-rahmani r-rahim, Al hamdu lillaahi rabill'alamin (Oooohh)
We gettin' arab money (haha), We gettin' arab money
Bismillahi r-rahmani r-rahim, Al hamdu lillaahi rabiil'alamin (Oooohh)
We gettin' arab money (haha), We gettin' arab money

(Terang-terang menghina =,=)

-Nicki Minaj - Itty Bitty Piggy
:: And if you see a itty bitty piggy in the market
Give that a bitch a quarter and a car tell her park it
I don't mess with pigs like asalamalakum
I put em in the field, I let Oscar Mayer bake em

(Terang-terang menghina =,=)

-Black Eyed Peas - Where Is The Love?
:: Father, Father, Father help us (Father dalam agama Kristian adalah paderi)
Send us some guidance from above
‘Cause people got me, got me questionin’
Where is the love?

-Nicki Minaj-Beam Me Up
:: Please stop calling me i'm such a rockstar
Assalamualikum , where the fuck is akbar
-------------------------------------------------
Kesimpulannya , kalau boleh jangan kerap melihat atau mendengar perkara yang melalaikan kerana disebalik setiap perkara pasti ada yang buruknya . jadi , berhati hatilah dari semasa ke semasa , syukran :)

*Islam tidak menghalang untuk kita berhibur, tetapi berhati-hati dan bersikap peka dengan isu dunia muzik yang boleh mem-BATAL-kan aqidah kita.. ^.^

No comments:

Post a Comment